فرزاد و آرش در کنسرت احسان خواجه امیری در جشنواره موسیقی فجر
ستاره های ابی

ss

سلام الان که دارم اینا را مینویسم دقیقا ساعت3:50دقیقه است.یه عکس از داداش آرش و داداش فرزاد توی کنسرت داداش احسانم دیدم.(یعنی تو کنسرت احسان خواجه امیری در جشنواره)

دلم نیومد براتون نذارم.چیکارکنم دیگه  وقتی دیدم فرزاد و آرش هم رفتن کنسرت احسان خیلی ذوقیدم.بچه ها احسان از اون استقلالی های دو آتیشه است.به خاطر حضور آرش و فرزاد تو کنسرت ازشون تشکر کرده بود و بعدش با شعارهای لنگی های حاضر در سالن مواجه شد که چنان احسان این لنگی ها را ضایع کرد که آدم دلش براشون سوخت.قدر این خواننده ی استقلالی را بدونید.خب اینم عکس

http://musicema.com/images/pgimg_image3_1_6466.jpg

اینم از احسان استقلالی

http://musicema.com/images/pgimg_image6_1_6466.jpg

اینم یکی دیگه



نظرات شما عزیزان:

a--a
ساعت0:05---30 بهمن 1391
سلام مرسی ک اومدی نظر دادی!اصلا من از تو انتظار دارم بیای چون اگه تو نیای کی بیاد؟راستی آهنگ وبلاگم چطوره ؟من تو این چند روز عاشقش شدم

مهسا❤7
ساعت18:06---28 بهمن 1391
لینکیپاسخ:فدات شم مهسا جونم

ss.m1.9
ساعت10:06---28 بهمن 1391
سلاااام خوبی؟چه قدر حال کردم وقتی این مطلبت را خوندم.بابا آقا احسان ضایع کردنشون کم بود باید همونجا روی سن فش کششون میکردی تا بدونن که نباید حرف اضافه بزنن.

بازم ممنون نگار جون.میام پیشت
پاسخ:عزیزم ما استقلالی ها که مثل اونا بی شعور نیستیم که فحش بدیم.بعدم آقا احسان اونقدر شخصیت داره که از این کار ها نمیکنه.خیلی هم لطف کرده که جوابشونا داده اصلا لایق جواب دادان هم نیستن این لنگیا


علی استقلالی
ساعت10:02---28 بهمن 1391
سلام.وبتون خیلی خوبه.ممنون بابت عکسا. ایول به آقای خواجه امیری که جواب این لنگی ها را داده.فعلا خدافظ بازم بهتون سر میزنم
پاسخ:خواهش میکنم قابلی نداشت


لاله خواهر فرزاد
ساعت9:57---28 بهمن 1391
سلااااااااااااااااام.ای جاااانم داداش فرزاد چه قدر خوش تیپ شده.البته آرش هم همینطور. نمیدونستم احسان هم مثل ما قلبش آبیه.دمت گرممم احسان جونم.دم شما هم گرم نگار جون که عکسا را نصفه شب گذاشتیپاسخ:سلااااام لاله جونم.آره دیدی داداشما چه خوشگل و خوش تیپ شده.البته این که عکسه خودش دیگه چقدر ماه و خوشگل و خوش تیپه.

آی سان
ساعت9:48---28 بهمن 1391
سلام عزیزم.الهی بمیرم واقعا دیشب تا این موقع بیدار بودی دختر؟؟؟؟مگه تو خواب نداری؟؟ولی واقعا دست گلت درد نکنه.حال کردم وقتی دیدم پسر ایرج هم مثل خودمون استقلالیه.دمش گرم.
پاسخ:سلام گلم.این که چیزی نیست دیشب بعد از اینکه اینجا را آپیدم بازم بیدار بودم تقریبا تا ساعت 5.عکسا هم قابلی نداشت فدات شم.دیگه احسان هم جز این بود باید تعجب میکردیم


نیلو عاشق آرش
ساعت9:39---28 بهمن 1391
سلام عزیزم.وبت خیلی عالیه.راستی بابت عکسات ممنون.خیلی خوشگل بودن.چه قدر آرش خوش تیپ شده.بابا دم احسان گرم.الحق که از نسل ایرجه
پاسخ:ممنون نیلو جون نظر لطفته قابلی نداشت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در شنبه 28 بهمن 1391برچسب:ارش برهانی و فرزاد حاتمی در کنسرت احسان خواجه امیری,ساعت 3:35 توسط نگارمجیدی|



      قالب ساز آنلاین